Działania stosowane przez marketingowców obecnie nie mogą obejść się bez narzędzi, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów i pomagają w budowaniu rozpoznawalności marki. To dlatego właśnie dużą popularnością cieszą się hangery reklamowe. To jedno z najbardziej efektownych i efektywnych rozwiązań. Dzięki podwieszanej konstrukcji i różnorodnym kształtom hanger reklamowy stanowi doskonałą alternatywę dla tradycyjnych materiałów POS, które często zajmują cenną przestrzeń na podłodze.
Czym są hangery reklamowe?
Hanger reklamowy to element strategii POS (Point of Sale). Ma na celu zwiększenie widoczności marki w przestrzeniach handlowych, wystawowych oraz eventowych. Najczęściej tego typu gadżet wiesza się nad stoiskami lub w strategicznych miejscach, Tym samym można skutecznie przyciągnąć uwagę odwiedzających. Podwieszana konstrukcja sprawia natomiast, że hangery reklamowe nie zajmują miejsca na podłodze, co jest szczególnie istotne w zatłoczonych przestrzeniach. Tego typu gadżetu wykonuje się z lekkiego aluminium i elastycznych materiałów tekstylnych, są łatwe w montażu i demontażu, a dzięki wysokiej jakości nadrukom, zapewniają doskonałe odwzorowanie kolorów.
Zastosowanie hangerów reklamowych w różnych branżach
Hanger reklamowy sprawdzi się w każdej branży. Najczęściej jednak po tego typu elementy sięgają sektory marketingowe, motoryzacyjne, IT, odzieżowe, kosmetyczne, gastronomiczne oraz hotelarskie. Hangery są wykorzystywane do promocji swoich usług na eventach, targach i wystawach. Przyciągają uwagę odwiedzających dzięki różnorodnym kształtom oraz atrakcyjnym kolorom. Na przykład w salonach samochodowych hangery mogą informować o promocjach, nowych modelach lub akcjach specjalnych, a firmy technologiczne uczestniczące w targach czy wystawach mogą użyć hangerów, aby wyróżnić swoje stoiska. W ten sposób świetnie można podkreślić nowoczesny wizerunek marki. W sklepach i galeriach handlowych hangery reklamowe mogą promować nowe kolekcje, wyprzedaże czy limitowane oferty, a ich zawieszenie nad strefami promocyjnymi ułatwia odnalezienie produktów. Natomiast w branży gastronomicznej i hotelarskiej hangery pełnią rolę informacyjną. Wskazują drogę do sal konferencyjnych, restauracji czy stref gastronomicznych, co pomaga w poruszaniu się po obiekcie.
Gadżety reklamowe to design i najwyższej jakości materiały
Hangery reklamowe występują w wielu formach i rozmiarach, co pozwala na ich dopasowanie do indywidualnych potrzeb firmy. Klasyka gatunku to kolekcje w kształcie trójkąta, kwadratu czy koła. Rewelacyjnie sprawdzają się w dużych przestrzeniach – centrach handlowych czy na większych eventach. Sam kształt i wykorzystywane materiały mogą też podkreślać geometrię miejsca lub też dodawać wydarzeniu elegancki charakter. Oczywiście projektanci gadżetów reklamowych chętnie też sięgają po nietypowe kształty. Na przykład hanger w formie ściętego stożka będzie przyciągać uwagę oryginalnym wyglądem, a ten w kształcie czterolistnej koniczyny będzie świetnym rozwiązaniem dla firm poszukujących unikalnych i wyróżniających się form reklamowych.
Dlaczego warto postawić na hangery reklamowe?
Hangery reklamowe są niezwykle efektywnym narzędziem w promocji marki. Przede wszystkim zwiększają widoczność reklamy, dzięki swojej podwieszanej konstrukcji, co sprawia, że są widoczne z dużych odległości i przyciągają uwagę klientów. Szeroki wybór modeli pozwala natomiast na dopasowanie gadżetów do różnych branż i przestrzeni. Dodatkowo wysokiej jakości materiały, takie jak aluminiowa rama i elastyczne materiały tekstylne, zapewniają ich trwałość, co umożliwia długotrwałe użytkowanie. Hanger reklamowy jest również bardzo łatwy w montażu i demontażu, co sprawia, że jego używanie w różnych lokalizacjach jest wygodne i bezproblemowe.